منتديات عالم مزيكا الجديد
كوست flam ston بالصور 7z448043
كوست flam ston بالصور 7z448043
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةاعلانات2أحدث الصورالتسجيلدخول

كوست flam ston بالصور

كاتب الموضوعرسالة
tito_2010
عضو فعال
عضو فعال
tito_2010

كوست flam ston بالصور Empty
مُساهمةموضوع: كوست flam ston بالصور   كوست flam ston بالصور Emptyالخميس سبتمبر 24, 2009 6:06 pm

النهاردة انا جيبلكم كوست flam ston انا لاحظت ان مفيش حد شارح الكوست دى غير عضو واحد بس من غير صور فقولت اعملهالكم بالصور ودلوقتى نبدتى على بركة اللة
اولا وقت المهمة اخر ساعتين من الجيلد وار وطبعا لازم تكون مخلى اكونت وتر اكبر من لفل 70 جوة علشان لما تموت يحيك لانك هتدخل جوة تلاقى الدنيا هايصة وكلة بيموت فى كلة انت الاول هتروح للراجل الى فى التيون الى فى الصورة دى [IMG][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][/IMG]
وبعد لما تكلمو لازم تور 10 استونات بس لازم تنورهم بالترتيب انت هتلاقى الاولى والتاسعة جنب الراجل اما التانية هتلاقيها فى الجيلد ايريا زى ما فى الصورة كدا
[IMG][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][/IMG]
اما الاستونة التالة هنا
اما من الاستونة الرابعة وهتبتدى المخاطرة لانها موجودة بعد بوابة الجيلد هنا بالظبط
الخامسة وراها بشوية هنا
اما السادسة هنطلع برا البوابة بتاعت الجيلد ونعدى الكوبرى وننزل تحت خااااااااالص هنا
بعدين نروح راجعين عند البوابة علشان ننور الاستونة السابعة زى ما فى الصورة
بعدين الاستون رقم 8 دى هنمشى قدام شوية بعد الاستونة السابعة زى الصورة
اما الاستونة التاسعة احنا قلنا انها جنب الراجل فى التيون سيتى
اما الاستون 10 هنا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
وبعدين بتطلع تقعد جنب الراجل لحد لما الجيلد وار يخلص وتروح تكلم الراجل وتختار تانى اختيار وهتلاقى نفسك اخدت 12 اكس بول بس انت مش بتاخدهم فى الشنطة بتاعتك انت بتاخدهم على شكل بى سى يعنى انا لما عملتها اخر مرة كان البى سى بتاعى 50 وكان ليفلى 125 البي سى بقى 93 يعنى اديتنى 43 بى سى وللة يا شباب كوست زى الفل اسهل من dis city ومش بتاخد وقت بس اهم حاجة اوعو حد يموتكو جوة قبل متنورو ال10 استونات ولو حصل يبقى لازم تدور على وتر يحيك لانك لو دخلت السجن على ما تطلع تانى هيكون الوقت راح ومش هتعرف تكملها على فكرة انا ملت الكوست بس مش قدرت اصورها انا وبعملها وبعد لما خلصتها رحت صورتهالكو ويا ريت بقى تورونا الردود الحلوة ويا سلام يا مينا لو تثبت يبقى جزاك اللة كل خييييييييييييير وفى النهاية كان معاكم بيشو من سوهاج ولو فى حد مش فاهم حاجة معينة يقولى وانا هجابو على طول باذن اللة

كوست flam ston بالصور
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شرح كوسيت ال db و الميت بالصور
» الموضوع الشامل عن الـــداتــــه بالصور(هام)